Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 24 juli 2024

kerstkaarten

 lekker weer aan het kleuren geweest
met de alcoholmarkers
pas geleden was ik bij 
NOOR ENZO
hier heb ik een leuke stempel gekocht
van JOS en LEO
de hondjes van Jolanda
 deze heb ik ingekleurd



de kerstmutsen heb ik gemaskeerd
de ene is van Carla Creaties
de andere van Tim Holtz



dit label is een stans welke ik ook
pas geleden heb gekocht
het dp is van een blok van de Action
hier heb ik de hondjes andersom 
gekleurd als bovenstaand



nog even samen op de foto
ik vind het leuk geworden

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha





13 opmerkingen:

  1. Leuk.... super leuk is het Martha wat een leuke hondjes en zo mooi ingekleurd net echt! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel of iedereen aan de kaartjes met hondjes erop is 😊 Heel mooi die tags.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige kerstkaart met Leo en Jos, zo zijn de kleuren goed. Jos is de oudste en is zwart.. ik lees dat altijd op FB.
    Ook dat tag is keileuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk dat de hondjes in de winkel zijn, dan kun je ze ook in 't echt zien.
      groetjes, Ansx

      Verwijderen
  4. wat een gave en super leuke kaart met tag Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaarten, je hebt de afdrukjes zo mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, zo geinig, je hebt ze ook heel mooi gekleurd, Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide super leuk !!!!!
    Ben gek op hondjes...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn beiden super leuk zo koddig die schattige hondjes met de kerstmuts op. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide kerstcreaties zijn heel leuk. Mooi ingekleurd en gemaskeerd Martha. Je hebt een leuke stempel en label gekocht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach zo schattig.
    Mooie kaart en label.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke mopsjes, zo mooi gekleurd ook! Erg leuk met de kerstmutsjes op. gave creaties, allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vrolijke kaartje en tag, leuk stempel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!