Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 19 juli 2024

kerstkaartjes

 ben nog steeds aan het stempelen en kleuren
opnieuw kerstkaarten



ik heb een tijdje geleden
 leuke achtergrondkaarten gekregen
daar heb ik deze stempel opgezet
en ingekleurd met alcoholmarkers 
en met een gelpen  gouden accentjes gemaakt


in verschillende kleuren 
de kaartbasis komt overeen
met de kleur van de alcoholmarker
langs de randen gedroedeld

lekker bezig geweest
met een leuk resultaat vind ik

Liefs en groetjes

Martha


12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Martha. Mooi stempelwerk.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een prachtige serie en gave stempel Martha........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuk reultaat !
    Eerder gaaf !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie serie kerstkaarten, dat sprankje goud geeft de kaarten wat chiques

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is prachtig gedaan! Wat een mooie serie kaarten. Heerlijk om zo bezig te zijn en zien wat het resultaat is, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten en wat een toffe stempel! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk.
    Of mooi, dat is een beter woord, ik vind het een mooie serie!
    De gouden accenten maken het echt Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie kerstkaarten in deze verschillende kleurtjes, leuk met de gouden accenten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Martha, mooie kleuren, leuk die feestelijke bollen met gouden accentjes.
    Lekker bezig geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow...;Die zijn prachtig met de leuke achtergrondjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaarten heel mooi, leuke techniek met deze mooie stempel! Feestelijk inderdaad ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!