Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 3 augustus 2024

kerstgnoomes

 een paar jaar geleden heb ik deze
stempels van Polkadoodles gekocht
ik heb er weinig of niks meegedaan
tot een paar weken terug
deze kaarten heb ik er van gemaakt



de stempelafdruk ingekleurd met alcoholmarkers
de achtergrond bewerkt met Distress inkt
de ijskristallen gestempeld
met Versafine inkt en in het midden
een goudkleurig sterretje gezet
de mat van deze kaart is uit een blok van de action
de basiskaart is zwart kaartkarton
de tekst is van Nobody Else



deze gnoome op dezelfde manier ingekleurd
alleen nu heb ik een label gebruikt
de mat is van dessinpapier van Joy




deze is hetzelfde gemaakt
alleen het gnoompje verschilt
en een lijntje gedroedeld



deze 2 gnoompjes vermaken
 zich aan een kerstbal
bij alle labels heb ik een lintje bovenaan gemaakt



nog even op de foto




en nog een keertje

dit was zo leuk om te maken,
dat kleuren met alcoholmarkers
 gaat me toch steeds gemakkelijker af...

Benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha










13 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je deze gnooms hebt "vrij gelaten", wat zijn ze leuk! Mooi gekleurd en heel leuk verwerkt op de kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde dat je deze gnoompjes zo lang laten wachten hebt want wat heb je ze nu mooi verwerkt zeg!!! Nog gebruiken hoor.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk deze kerstgnoompjes en ze voelen zich helemaal thuis op je mooie kerstkaart en labels Martha. Mooi ingekleurd, leuke achtergrond en vrolijke doodle-randjes, top!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en de labels zijn ook heel leuk.
    De gnoomes zijn heel mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk deze labels met de gnoompjes! heel mooi ingekleurd Martha. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn het een ontzettend leuke kaarten geworden. Wat kan je dat goed Martha, het kleuren met de alcohol markers.
    En ik wil je ook nog even feliciteren met je verjaardag , wel een beetje laat maar uit een goed hart.
    Fijne dag vandaag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie.
    Ik ben zo dol op die Gnoomes, vind het altijd leuke wezentjes, die vaak grappig of gek doen.
    Richard houdt er niet van toch?
    Mooi gekleurd, wat knap, met de alcohol markers, ik kan er niet mee overweg.
    Komt misschien ook door het papier, ik denk dat ik niet het juiste papier gebruik om te kunnen kleuren met alcohol markers.
    Hoe dan ook, je hebt een leuke serie gemaakt en de achtergrond van de Gnoomes niet vergeten, dat maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie.
    Ik ben zo dol op die Gnoomes, vind het altijd leuke wezentjes, die vaak grappig of gek doen.
    Richard houdt er niet van toch?
    Mooi gekleurd, wat knap, met de alcohol markers, ik kan er niet mee overweg.
    Komt misschien ook door het papier, ik denk dat ik niet het juiste papier gebruik om te kunnen kleuren met alcohol markers.
    Hoe dan ook, je hebt een leuke serie gemaakt en de achtergrond van de Gnoomes niet vergeten, dat maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gave serie, ze zijn super en zo vrolijk Martha............... sorry nog steeds geen kaart binnen................gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martha. Ik was net iets te laat met het opsturen van je kaartje, die is vast nog ergens onderweg.
    Wat zijn het leuke stempeltjes die gnoompjes. Daar heb je mooie kaartjes en labels mee gemaakt. Ze verdienen zeker niet om niet gebruikt te worden. Niet te ver wegleggen hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die labelkaartjes met de leuke gnomes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie serie heb je gemaakt met de leuke gnomes, alles weer super ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er vrolijk uit, zo heb je weer eens iets heel anders
    Gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!