Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 20 augustus 2024

mr. Frosty

deze stempel heb ik ooit
eens gekocht op een beurs
nu werd het tijd om hem eens te gaan gebruiken


 het is een grote stempel
dus meer kan er niet bij
deze is gekleurd met alcoholmarkers
de tekst is van Nobody Else


deze mr Frosty is met FC kleurpotloden ingekleurd
ook heel leuk om te doen
de tekst is opnieuw van Nobody Else



nog even samen op de foto
erg leuk om te doen

wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha




 

11 opmerkingen:

  1. Leuke stempel Martha. Je hebt er mooie kaartjes mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is-tie leukk! Heel mooi ingekleurd en juist gaaf zo'n kaart vullende stempel Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige stempel Martha super mooi........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten en goede inspiratie voor mij, ik kreeg deze stempel een hele tijd geleden van Remco.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes en ook een hele mooie stempel.
    Mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze heel gaaf! Mooie stempel en zo groot is best eens leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super gaaf deze stempel, en wat heb je de kaarten mooi ingekleurd! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt met deze leuke stempel en inderdaad zo heb je de kaart meteen vol,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is superleuk, die mr. Frosty op je kaarten en wat prachtig en helder gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave stempel !!!!
    Mooi gekleurd ook !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd, mooie kerstkaarten met deze leuke stempel. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!