Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 5 augustus 2024

voor Karin

 vorige week donderdag was 
KARIN jarig,
gelijk met mij
ik had bijtijds een kaart gepost,
maar deze was nog niet aangekomen
hopelijk komt de kaart alsnog
ik laat het nu toch maar zien


ik heb een aquarelletje gemaakt
en in een klein passepartoutje geplaatst
geschilderd met Winsor&Newton aquarelverf


aan de achterkant zit een staandertje
 



hier heb ik ook de tekst geschreven


ik ben erg tevreden
met dit resultaat
en hoop toch echt dat de kaart alsnog aankomt

Liefs en groetjes

Martha


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi aquarel heb je gemaakt, echt een kunstwerkje. Ik hoop ook dat het nog aankomt. Ik kreeg vandaag bericht van Nancy, ze woont in België, de kaart voor haar verjaardag is 3 weken onderweg geweest,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooi schilderijtje! Dat zou toch heel zonde zijn als die niet aankomt 😕

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtig kaartje geworden Martha! En nu maar hopen dat hij nog aankomt. Zou wel heel jammer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Martha wat een prachtige kaart heb je voor me gemaakt, ik ga het opslaan heb ik het toch een beetje,, en ik weet in het echt is het nog mooier.
    ik hoop het vandaag binnen tekrijgen.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kan ik altijd zo van balen....... dat de post niet aankomt.
    Het is een prachtig schilderijtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty!!! Knap gedaan, wel jammer dat je kaart dan niet op tijd is, ik ken het. Gebeurt helaas maar al te vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig je kaart voor Karin en hopelijk komt hij nog aan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bloemenkaart voor de jarige. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is zeker te hopen Martha, het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!! Echt! Het is hier echt vakantie - niet weten welke dag het is - elke dag nieuwe plannen maken - verschieten dat het al augustus... Dus ook je verjaardag vergeten... Ik maak het wel een keertje goed. Maar voor nu wens ik je een gezond creatief nieuw levensjaar toe. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Martha heel mooi getekend en geschilderd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!