Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 8 augustus 2024

choco schuifdoosje

 vorige week was buurvrouw Ad jarig
dit heb ik gemaakt



van kraftkarton
een doosje gemaakt
bekleed met mooi dp van Craft o Clock




de bloempjes zelfgemaakt




trek je aan het onderste lintje
dan verschijnt aan de onderkant de wens
en aan de bovenkant de chocolaatjes




hier is dat duidelijk te zien




dit is de achterkant
met onze groet
en mijn naambadge

Ad was er blij mee
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha








13 opmerkingen:

  1. Schitterend het bauw in combinatie met het diepe goud geel, Het is een super mooie chocodoos, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty weer, prachtig model en ook zo mooi aangekleed met die mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk is dit weer Martha. Ik ken deze techniek wel bij kaarten maar hoe leuk dat hier chocolade tevoorschijn komt. Je hebt er weer een mooi cadeautje van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat mooi en gaaf papier Martha..........helaas nog steeds niets binnen, de post was wel geweest vandaag, als ik het zondag nog niet heb plaats ik maandag de kaart die ik bij jouw eraf gehaald heb,,,,,,vind het zo jammer en erg........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig chocolade schuif doosje.
    Wat leuk dat de chocolaatjes tevoorschijn komen .
    Prachtig papier gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi doosje heb je gemaakt en ook heb je prachtig papier gebruikt en leuke bloemetjes gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf doosje, lief, chocola met een bloemetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en origineel weer. ik begrijp wel dat je buurvrouw er blij mee was! Een doosje vol verrassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo verrassend dat als je aan de onderkant trekt er niet alleen wat aan de onderkant verschijnt, maar ook aan de bovenkant. Je hebt het geheel ook nog eens heel mooi bekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zeker een heel mooi kadootje, en een zeer mooie creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart/kadootje knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Het oogt heel mooi en de verrassing erbij is heel tof. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt in chocolade kleurtjes en zeker met de chocolaatjes binnenin.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!