Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 11 juli 2023

de beste wensen

 weer een kerstkaart gemaakt
ben een beetje bezig
om al het oude dp op te maken


dit dp komt uit een oud blokje van de Action
de cirkel heb ik bewerkt met inktjes
en een stencil
de tekst heb ik uitgestansd
alles gemat op groen kaartkarton


de achterkant voor wens
ook weer bewerkt met inkt
en een stencil

weer eentje klaar voor de voorraad
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha

9 opmerkingen:

  1. Mooi dessinpapier, leuk kaartje Martha.
    Ook altijd leuk om de binnenkant van de kaart mee te versieren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart met mooi papier Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem leuk Martha. En heb jij dat ook, dat je heel leuk papier soms vindt in oude blokjes als je aan het zoeken bent om iets op te maken??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zeer leuk gedaan Martha, en fijn om het oude eens op te maken....zou ik ook eens moeten doen, maar mis nu gewoon zin en heel veel tijd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart heb je van het mooie papier gemaakt Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is dit niet eens echt Kerst papier, of wel?
    Heel leuk, past goed, lijkt een beetje op vuurwerk ofzo.
    Leuk hè, om af en toe een kerstkaart tussendoor te maken.
    Ik vind de achterkant, met het bijpassende stukje papier altijd zo leuk bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat goed van je, een kerstkaart met deze warmte. Maar ja, wat maakt het eigenlijk uit, hè? Ik moet ook nodig weer verder ermee. Deze is mooi in deze tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi streven "oud dessin-papier opmaken" en het is een mooie frisse kerstkaart geworden Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je met dit DP gemaakt Martha....je brengt me op een idee....heb er ook nog wat van liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!