Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 13 juli 2023

voor het bruidspaar

 vorige week vrijdag zijn Angelina en Davy
getrouwd, deze kaart heb ik gemaakt

een draaikaart met mal van SL
de basis is creme kleurig kaartkarton
daarop groen kaartkarton
het dp is van graphic 45

de letters zijn uitgestansd
in combinatie met tekststempeltjes

ook hier stempelwerk
de hartjes en hoera heb ik aangezet
met glossy accents

de achterkant in staande positie

Dit vind ik altijd een leuk model
om te maken

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt Martha!
    Leuk model is het ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart met dit vrolijke papier Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje.
    Leuk model en prachtig DP hierbij gebruikt.
    Heb je weer knap gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor het bruidspaar en wat een mooi papier gebruikt, past goed bij dit moment! Heel mooi model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in en leuk model en ook mooi papier. Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart Martha. Dit model blijft leuk en je hebt mooi dessin-papier gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Martha. Nou de planning is dat ik vanmiddag met een vriendin de Emmaus ga bezoeken. Ben benieuwd wat ik herken van vroeger nog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Martha, je gebruikte mooie kleuren papier xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!