Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 17 juli 2023

sneeuwman

 tijdens het opruimen vond ik
een kleurboekje, wat ik ooit eens
heb gekregen op de beurs
dit kaartje heb ik er mee gemaakt

was wel een beetje gepriegel
al die kleine vlakjes inkleuren
met de stabilomarkers
maar toch wel leuk geworden

gemat op blauw kaartkarton
en een tekst gestempeld

en klaar is het kaartje,
er zaten nog meer van zulke afbeeldingen 
in het boekje, dus wellicht ga ik er nog meer kleuren

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha


13 opmerkingen:

  1. het is een leuk kaartje geworden Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plaatje en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke, originele kaart. Je hebt de sneeuwman mooie vrolijke kleuren gegeven.
    Bij Schagen kun je zeker wel fijn wandelen, maar het ligt nog wel een eindje van Hoorn, zo'n 3 kwartier met de auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met deze grappige sneeuwpop Martha, mooi kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zeg deze kaart en die van hieronder ook super.
    De emmaus was zoveel anders dan in mijn beleving. Als kind vond ik het zeer groot en erg druk en vooral middenop buiten toen, maar nu ervaar ik het als zeer gezellig buiten. En vond het ook leuk hoe alles opgezet is, dus gezellig gesnuffeld, niks gekocht een vriendin van me wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat je met de stabilo's hebt gekleurd, dat valt goed op.
    Heel leuk plaatje is het.
    De basiskaart in kleur past er goed bij, dat geeft nèt iets meer pit aan deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kleurplaatje en prachtig ingekleurd met al die kleine vakjes. Een heel werkje.
    Prachtig kaartje.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel aparte kleurplaten met al die kleine vakjes, knap ingekleurd zeg!
    De gnoom kaart in je vorige post is ook zo mooi gekleurd! Ik vind ze soms ook wel een beetje creepy hoor maar deze is wel leuk.
    Het oude sigaretten doosje met de motor heb je ook erg leuk opgepiept, hier hebben de kids ( jongen en meisje) inmiddels allebei een motor, onze tuin lijkt vaak wel een motorhok😱
    Dank voor de tip over edge. Mijn dochter heeft het op de iPad uitgeprobeerd maar daar lukt het niet, nu nog maar eens op de vaste pc uitproberen en anders helaas pindakaas!
    Ik vind je kleine plaatjes onder aan je blogposten echt zo leuk! Steeds weer een komisch iets om mee af te sluiten top!
    Groetjes en een fijne week!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry voor de foutjes door de automatische aanvuller🙃gr Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de sneeuwpop heel mooi ingekleurd met de markers, inderdaad een gepriegel maar wel een leuke kerstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gedaan Martha..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Snap dat het gepriegel was, maar knap gedaan en een erg leuke kaart ermee gemaakt, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuke kaart Martha. Tof gedaan! Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!