Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 15 juli 2023

kerstgnoome

 opnieuw een kerstkaart,



een gnoome van Dylusions gestempeld
en ingekleurd met stabilo markers



de achtergrond gesponsd met oxide inktjes
en een stencil
de baard van de gnoome is met nepsneeuw gemaakt
de kaart gemat op roze glitterkarton
en mintgroen achtergrond karton


ook de letters en swirl zijn uitgestansd
met het glitterkarton
het neusje bewerkt met glossy accents

ik vind die gnoomes zo leuk,
Richard niet,
die vind het enge creaturen, 
zo zonder oogjes, hihihi

Wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha





10 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kerstkaart, gnomes zijn juist leuk! Je hebt deze heel mooi ingekleurd, maar ook de achtergond vind ik heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurwerk van je gnome en wat een gave achtergrond, heel leuk gedaan. Ach, die gnome denkt: "ik doe mijn muts nog ff ver over mijn hoofd en ogen, kan ik stiekem nog een dutje doen totdat het eindelijk kerst wordt..." groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die Richard, ik vind ze wel grappig hoor (misschien niet in het echt..) zelfs deze met zijn lange benen. Mooi ingekleurd Martha en een mooie achtergrond heb je gemaakt. Een vrolijke kerstkaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi je gnome-kaartje en heel mooi ingekleurd. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die Richard! Heb je hem wel verteld dat de oogjes onder de muts zitten omdat ze die muts altijd zo ver over hun oren trekken?? ik vind je kaartje erg leuk.
    Mooi ook de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha ik vind ze geweldig en je hebt een prachtige kaart gemaakt en super gekleurd Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie vrolijke kaart met de gnome. Je hebt ook een mooie achtergrond voor hem gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha, ik zag Richard met naam en foto in de Motoplus, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, heel mooi gekleurd en wat ene leuke achtergrond.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!