Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 9 juli 2023

Voor Arie

 vorige week was Arie jarig
dit heb ik gemaakt/opgepimpt

uit de sigarendoosjes voorraad
van mijn overleden broer
het doosje zwart geverfd
en bewerkt met dp van Joy
de foto is van zijn motor
als je goed kijkt zie je de leeftijd
de tandwieltjes bewerkt met goud EP
en weer wat zwart gemaakt

de binnenkant met de felicitatie
alle woorden zijn uitgestansd
behalve zijn naam die heb ik geschreven

Arie was er blij mee
jullie mogen ook keuren

Liefs en groetjes


Martha




7 opmerkingen:

  1. Ik zat net te denken, hoe kom jij toch aan die sigarendoosjes steeds? Maar ik lees het al.
    Dit doosje is ook weer heel erg leuk gepimpt. Jij maakt veel mensen blij met dit soort leuke creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Mooi gepimpt dit doosje en ja hoor, ik zie de leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi zoals jij dit steeds doet met die doosjes, terwijl je er mee bezig bent denk je vast veel aan je broer, memories.
    Ik moest heel even zoeken maar vond ook de leeftijd. Heel leuk gedaan allemaal.
    Fijne dag liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi opgepimpt doosje Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een waar kunstwerk heb je ervan gemaakt Martha! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!