Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 5 juli 2023

Kanjerpost, poes

 opnieuw een kleurplaat gekleurd
voor een kanjer die van poezen houdt
nu heb ik gekleurd met alcohol markers
en een vleugje kleurpotlood


ik ben helemaal weg van de leuke tekening
het inkleuren ging me goed af


de kleurplaat gemat op afstekend geel
en een tekst gestempeld



op de achterkant 
de wens geschreven

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes


Martha




11 opmerkingen:

  1. Heel mooi , ook mooi gekleurd !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ingekleurd Martha. Heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die is mooi.
    De poezenliefhebber zal hier wel heel blij mee zijn.
    Mooi kleurwerk en die bladerenrand vind ik er geweldig mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi gekleurd en kaart Martha, is je zeker goed afgegaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurplaatje heb je gekleurd. Schitterend en zo leuk voor de kanjer! Dat zal goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooi ingekleurd, wat zal deze kanjer blij zijn met je prachtige kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mag je zeggen, dat het inkleuren je goed af ging, wauw, wat mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het gaat je geweldig af dat inkleuren, doe je dat niet na, wat mooi en je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Martha....en je hebt hem prachtig ingekleurd....complimenten hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super super super mooi Martha!!
    Gaaf ingekleurd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtige kaart, prachtige gekleurd Martha.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!