Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 30 juli 2023

voor Henk

 vorige week was Henk jarig
dit heb ik gemaakt

een choco doosjeskaart
basis is van kraft karton
het dp is van Stamperia

de binnenkant
net als Richard is Henk ook
motorcoureur,
deze foto heb ik bewerkt
en ouder gemaakt
met Distress inkt heb ik alles bewerkt

aan de rechterkant een pocket gemaakt
voor een chocolade reep
de reep kun je met een touwtje eruit trekken

de achterkant
met een label waar onze wens opstaat


hier zie je ook de sluiting van de kaart
met een jute touwtje

de tekst en radertjes
heb ik bewerkt met koper EP

Ben tevreden met het resultaat,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha

8 opmerkingen:

  1. Ha Martha,
    Wat heb je een geweldig doosje gemaakt voor de chocola en eigenlijk meteen een kaart. Ik ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martha, wat een prachtige creatie! Helemaal perfect voor zo'n stoere motorcoureur met al die radartjes, houtstructuurpapier en andere coole details. Mooie kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere verpakking heb je gemaakt, zo mooi bewerkt allemaal, echt top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Supermooi gemaakt Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer, héél leuk zelfs.
    Een kaart met een kadootje doet het altijd goed.
    Mooi om een foto, bewerkt, in deze creatie te verwerken, dat maakt het nog persoonlijker.
    Jouw familie is vast steeds weer blij met een mooie creatie van jou?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf. Mooie stoere creatie en zo'n lekkere reep gaat er vast wel in. Leuk dat je er ook een foto in verwerkt hebt, dat maakt het meteen persoonlijk. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi stoer en gaaf cadeau kaartje.
    Leuk hoe je het allemaal bewerkt hebt en knappe afwerking.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, supergaaf gedaan een erg mooi cadeau is het, meer dan een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!