Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 1 augustus 2023

voor Karin

vandaag is KARIN jarig
tegelijk met mij
van harte gefeliciteerd Karin!
dit kaartje heb ik gemaakt

een vouwkaart
basis is van rood kaartkarton
dp is van Graphic 45

plat gevouwen ziet het er zo uit



maar als je de flapjes onder het ovaal
weg duwt zie je dit



en dit is de achterkant



bovenaan aan de achterkant
heb ik 2 kleine pockets gemaakt
waar deze labeltjes in passen


uitgevouwen zie je dit
de voorkant


de achterkant uitgevouwen

Dit model zag ik op Pinterest
echt leuk om te maken!

Oja, Karin heeft de kaart al ontvangen
en ze was er blij mee,
Richard was bezorgd dat
Karin de kaart niet zou kunnen openen
maar dit was ongegrond
wij kaartenmakers zijn allemaal technisch genoeg

Liefs en groetjes

Martha




17 opmerkingen:

  1. Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martha!
    Hopelijk komt mijn kaartje snel bij je aan.
    Wat leuk dat jij vandaag een kaartje laat zien voor de eveneens jarige Karin....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes en ik wens je een hele fijne verjaardag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je maakte een mooie kaart in bijzonder model, heel leuk. Ik denk ook wel eens bij afwijkende modellen: krijgt de ontvanger de kaart wel open zoals bedoeld? Ik heb wel gehad dat iemand een "card-in-a-box" openscheurd, snik.... gelukkig is het hier goed gegaan., maar ik snap Richards zorgen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals proficiat met je verjaardag en wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor Karin. Zo'n leuk modelletje.
    Geniet nog van je verjaardag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je er al veel van genoten hebt.
    Een prachtig kaartje heb je voor Karin gemaakt.
    Leuke papiertjes in verwerkt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte Gefeliciteerd Martha, super mooie kaart met gaaf papier en een super gaaf model.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martha. Als het goed is heb je mijn kaart al binnen hoewel met de post weet je het nooit zeker . Je hebt een mooie, bijzondere kaart voor Karin gemaakt en ze was er blij mee begrijp ik. Hopelijk heb je een fijne dag gehad en volgt er nu nog een fijne avond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt Martha.
    Maar ook jij, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd . Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Karin Apart model en mooie kleuren papier bij elkaar.
    Nog een gezellige avond.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst gelukkige verjaardag! Ik wou je zeker op tijd een kaart opsturen, maar ik verschiet dat het al augustus is. Er komt zeker nog iets aan.
    Leuke creatie! Fijne feestelijke avond nog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model weer Martha! En natuurlijk kunnen wij kaartenmaaksters die kaarten begrijpen! Hihihi.....
    Dank voor je mailtje.
    Had je een leuke dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met heerlijke kleuren, gezellig zo.
    Ja wij komen daar meestal wel aan uit, ik begrijp die mannen wel hahaha, de mijne zou hetzelfde zeggen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een kunstig model, ik ben blij met je vele foto's.
    Je hebt heel mooi dp gebruikt vind ik, wat een knallende, vrolijke kaart.
    Tuuuuuurlijk kunnen wij kaarten maaksters onze gekregen kaartjes ook openen, hoe lastig soms ook.
    Dat hoeft Richard zich echt geen zorgen over te maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt echt prachtig papier gebruikt voor deze vouwkaart, ik snap niet precies hoe het zit, maar erg leuk gedaan met de labels erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Karin was natuurlijk blij met jouw vernuftige kaart, wat mooi weer Martha! ja, jullie staan samen op hetzelfde regeltje van mijn verjaarsdagskalender :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf model en wat een mooi papier gebruikte je Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker eenleuk model !!!!!
    En mooi gedecoreerd !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!