Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 17 augustus 2023

Felicitatiekaarten met foil

 ben aan het spelen geweest met foil
en heb deze felicitatie kaarten  gemaakt

met een plakkerig medium
door een stencil gesponsd
even laten drogen
en daarna de folie in verschillende 
metaal kleurtjes erop gedrukt



van harte uitgestansd
en de kaart in slimline vorm gemaakt


hier heb ik het medium op zwart gesponsd
toen een heel velletje brons foil erop gelegd
voorzichtig aangedrukt
en door de Bigshotmachine gedraaid
op deze manier is de foil beter aangebracht


de tekst uitgestansd
alles gemat op wit kaartkarton
dit is een mini slimline kaart geworden

Ben heerlijk bezig geweest
en tevreden met het resultaat,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha



9 opmerkingen:

  1. o wat gaaf Martha, ziet er super uit, mooie kaarten

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer heel mooi gedaan! De voorraad kerstkaarten groeit gestaag.
    Lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laat weer mooie kunstwerkjes zien Martha, erg sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit, leuk spul is dat, heb dat ook nog liggen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Martha dat heb je weer super mooi gedaan met de folie heel sjiek ziet het eruit!
    Lieve groet Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit, het klinkt simpel maar hoe je dan het bladmotief zo mooi krijgt?
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wàt en goed idee is dit nou toch weer, dit ga ik onthouden. Je kaarten zijn héél erg goed gelukt, de bladeren zijn perfect over gekomen.
    Even een vraagje...... waarom zijn dit Kerstkaarten (zoals de titel zegt?)🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij bedoel je felicitatie-kaarten Martha maar ze zijn er niet minder mooi om. Wat gaaf gedaan en helemaal om de foil ook nog steviger te bevestigen met de big shot. Dit idee ga ik onthouden. Bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gelukt met de foil over het mediumspul. Dat het zo scherp en crispy is verbaast me echt. Want ik weet hoe moeilijk foiling kan zijn op deze manier. Twee prachtige resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!