Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 4 augustus 2023

verjaardag post

 ik heb een leuke gezellige verjaardag gehad
mooie leuke kaarten mogen ontvangen
en leuk en lief verjaardags bezoek
die leuke en mooie kadootjes mee hebben gebracht
kortom ik ben zeer verwend

Ik heb een paar foto's gemaakt
van de ontvangen kaarten
inmiddels heb ik ze op de prikborden
gehangen

degenen die mij een kaart hebben gestuurd
heb ik per email bedankt

en hier het tweede prikbord
ben er erg blij mee
ik heb van sommige blogvriendinnen
een presentje gekregen
dat was ook erg leuk,
nogmaals grote DANK!

liefs en groetjes

Martha


10 opmerkingen:

  1. Leuk zoveel kaartjes voor je verjaardag, kan je nog lang nagenieten 🙂
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een mooie stel kaarten ontvangen Martha en veel plezier met de kleine kadootjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gezellig dat je zoveel verjaardagspost hebt gekregen Martha. Ik voel me dan altijd extra feestelijk en van kaarten kun je nog lang nagenieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zoveel kaartjes te mogen ontvangen.
    Geniet er nog maar een poosje van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel mooie kaartjes ontvangen voor je verjaardag Martha.....die van mij kwam een paar dagen later.....maar gelukkig is hij aangekomen!
    Je vroeg hoe het met mijn enkel gaat....er zit nog niet veel verbetering in....heb er nog veel pijn aan....maar we hopen dat het snel goed komt....dankjewel!
    Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zoveel post! Zo gezellig altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat leuk zoveel mooie kaartjes mogen ontvangen. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je veel mooie verjaardagskaarten gekregen, dat maakt je dag extra feestelijk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is nog augustus dushet mag nog hè….gefeliciteerd met je verjaardag🥳
    Wat heb je mooie kaartjes gekregen, staat gezellig op je prikbord.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!