Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 27 augustus 2023

Martha's Art

 ben in mijn grote Art Journal
bezig geweest, dat was best een poosje geleden
vorig jaar heb ik 
DIT gemaakt

ik heb de kaft en binnen kaft versierd



diverse tekeningetjes en stempels gebruikt
de tekst zelfgeschreven


op de rug ook tekst geschreven
alles ingekleurd met paintmarkers


als je het boek opent
zie je links een grote envelop
daar heb ik een tekst opgemaakt
de rechterkant heb ik gekleurd
met Dylusionspaint
en verschillende stempels


de tekst is een stencil
ik heb er "MY" bijgeschreven
met zwarte marker en alle stempelafdrukjes
benadrukt met zwart


hier is dat duidelijk te zien


in de envelop zitten beschermblaadjes
en wat plaatjes



nog een keer op de foto

Ben tevreden met dit resultaat!

Liefs en groetjes


Martha



13 opmerkingen:

  1. Heel mooi Martha !!!!!
    Wel een heel werk geweest !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu kan je niet alleen IN het boek iets moois maken, maar past de buitenkant er ook nog eens heel goed bij, mooi hoor.
    De kleuren zijn heel opvallend op het kraft.
    Dit geeft vast inspiratie om mooie dingen te creëren in je poetsdoeken journal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hoe mooi heb je dit toch weer gedaan Martha.
    Ik zou ook tevreden zijn moest ik zo iets mooi kunnen maken.
    Heel knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar mag je zeker tevreden over zijn Martha, ik vind dat je dit heel mooi gemaakt hebt. Ook wel eens leuk om voor jezelf bezig te zijn hé :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is heel erg mooi. En als het dan voor jezelf is een je bent er ook blij mee, is dat dubbel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt Martha, vrolijke kleuren en fijn dat het voor jezelf is, dan kun je er lang van genieten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Petje af voor deze prachtige creatie!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest Martha....ziet er echt leuk uit allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, de kaft van je art jiurnal is al een kunstwerk opzich, heel mooi gedaan, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent weer flink creatief bezig geweest Martha! Knap werk 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superrrrrrrr Martha gaaf die kleuren een vrolijk project

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Martha en wat een mooie letters ook! Die kleuren met de inspire tekst... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk Martha. Mijn Art Journal lonkt ook weer om er iets in te maken. X

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!