Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 12 augustus 2023

Janine is geboren

 LISANNE is opnieuw moeder geworden
Jalise heeft een zusje gekregen
dit heb ik gemaakt

een leuk model gevonden op Pinterest
bekleed met LULU dp
en roze kaartkarton

het roze cirkel heb ik
bewerkt met een embosfolder
het pandabeertje verhoogd opgeplakt
de tekst is een stans van de Action

platgevouwen

als je het cirkel wat wegduwt 
gaat de kaart open

aan de binnenkant de wens geschreven
en ook bekleed

de achterkant

Heel leuk model vind ik,
wat vinden jullie?
Hopelijk heeft Lisanne de kaart ontvangen!

Liefs en groetjes

Martha


8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker weer een leuk model.
    Weer anders dan ik wel eens gezien heb, de vouw is net weer anders.
    Zo leuk, eigenlijk zijn er een heleboel leuke kaart modellen.
    Ik hou er van.
    Het is echt een meisjes kaartje, met al dat roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een mooie lieve kaart en inderdaad gaaf model Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zoet en lief kaartje maakte je Martha!
    Nouja zo’n simpel patroon met een prachtige uitstraling,ik bewaar hem 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje heb je gemaakt voor Lisanne.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een lieve uitstraling Martha. Leuk dat je wat feller roze hebt gebruikt, dan is het niet zo zoet vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model is dit, je maakte een super schattige babykaart met het mooie papier en plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje in natuurlijk een gaaf model en mooi papier, niet te zoen en erg leuk met de panda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en een leuk modelletje heb je weer verzonnen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!