Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 6 augustus 2023

kerstrozen

 weer een kerstkaart gemaakt


gestempeld met Versamark inkt
bewerkt met goud EP
de rozen ingekleurd met distress navullingen
en daaroverheen met kleurpotlood


de achterkant
ik had nog een roos gestempeld
en gedeeltelijk ingekleurd,
onderaan kan de wens


de tekst is met foil gemaakt
een vel kaartkarton ingesmeerd met 
versamark inkt en fine clear EP
dit gesmolten met de heatgun
dan een velletje goudfolie erop leggen
en dit door de laminator halen
dan kun je de tekst stanzen uit 
het vergulde papier
de goudrandjes heb ik met 
dubbelzijdige tape gemaakt
en daar over de folie gedrukt

Ben heel tevreden met deze kaart,
het kleuren was een werkje maar erg leuk
ook de foil techniek vind ik leuk

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha


9 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kerstkaart! De poinsettia's zijn zo mooi gestempeld en gekleurd! De tekst is oook mooi geworden met het folie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou echt een super kerstkaart! Prachtig gedaan Martha wat heb je het mooi gekleurd ook.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Martha!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hebben we weer iets bijgeleerd.
    Een heel mooi kaartje hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt die kerstrozen echt tot leven gebracht met je talent voor inkleuren Martha. Heel feestelijk om het met goud te combineren. Ook de achterkant is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige Poinsettias, zo mooi gekleurd en ja, ik weet hoeveel werk dat is, dus niet voor iedereen :) Heel mooie kaart en leuk dat foiling erbij, ik doe het ook wel eens, leuk spul zo lang het niet teveel wordt en dat is hier niet zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met deze mooie poinsettia's en zó mooi ingekleurd.
    Wij hebben hier echt heel de dag regen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op poinsettia’s en deze van jou spatten van het scherm af…echt SCHITTEREND Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowza wat prachtig en ook gekleurd Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!