Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 14 augustus 2023

kanjerpost

 opnieuw post voor een kanjer,
hij houdt van Mario
daarom deze kaart gemaakt

het frame uitgestansd uit mat zilverkarton|
opgeplakt op rood kaartkarton
het plaatje komt van internet
dit heb ik verhoogd opgeplakt



de tekst ook uit zilverkarton gestansd



meer valt er niet over te zeggen
ik vind het een vrolijk kaartje geworden

Wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha




14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kanjerpost laat je zien Martha....leuk gedaan met Mario!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart, om vrolijk van te worden! Daar gaat een kanjer heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een mooi vrolijk kaartje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een vrolijk kaartje en daar ga je een Kanjer erg blij mee maken! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super gave en vrolijke kaart Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou een of, heel vrolijk.
    Wat is dat internet toch leuk hè, voor ons kaartjes maaksters, zoveel leuks op te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke -Mario- kaart, leuk plaatje en wat mooi het raster in 't zilver,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zéker een gaaf en vrolijk kaartje, Martha. Voor een Mario fan helemaal geslaagd!
    Weet je dat ik nog nooit op een motor heb gezeten? Dat lijkt mij nou weer een beetje eng....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf deze kaart voor een kanjer! Daar maak je een fan van Mario helemaal blij mee, zeker weten!
    Doet me denken aan kleine cadeautjes die ik in 2016 maakte met Mario in de hoofdrol.
    Ik heb de post eens voor je opgezocht…eigenlijk kijk je nooit terug naar je oude posten..wel leuk om dat weer eens te doen.
    Dit is de link van mijn kleine Mario freubeltjes destijds: https://hetvalkennest.blogspot.com/2016/07/twee-kaartjes-geslaagd-en-kleine.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zeker een vrolijke kaart, super dat je allemaal kanjer kaarten maakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart, zo vrolijk 100% geslaagd deze kanjer kaart! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie vrolijke kaart Martha. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super vrolijke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!