Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 19 augustus 2023

kerstkaarten met Oxide inkten

 opnieuw een serie kerstkaarten gemaakt
deze keer met Oxide inkten



op glad kaartkarton 2 kleuren gesponsd
daarna  de kaart met
Versamark inkt en goud embospoeder bewerkt
met water de bloem ontkleurt 



de tekst is uitgestansd en met foil bekleed
bij deze kaart zijn de kleuren niet goed op de foto
gekomen, ik heb verschillende manieren geprobeerd
maar het lukte me niet,
in het echt is deze kaart dus mooier



opnieuw een achtergrond gesponsd
de besjes gestempeld met Versamark inkt
bewerkt met een groene embospoeder
daarna de besjes ontkleurd met dikke bleek
ook deze tekst is gemaakt foil



plat op de foto
spetters gemaakt met bleek
dit lijkt op sneeuw


dit kaartje is op dezelfde manier gedaan
alleen andere kleurtjes inkt\
en met glittergoud embospoeder bewerkt
opnieuw met bleek ontkleurd


opnieuw plat op de foto
de tekst is hetzelfde als bovenstaand gemaakt


deze kaart is ook weer op dezelfde manier gemaakt
maar weer met ander embospoeder bewerkt
wat opnieuw een ander effect geeft


plat op de foto
de tekst is weer hetzelfde gemaakt

Ben blij met deze serie kerstkaarten
benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha







13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect met deze techniek. Prachtig gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke techniek is dit met een heel gaaf resultaat, supermooi met het goud! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten. De eerste is heel chic, de blauwe vind ik ook super, maar ook de groene kaarten zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie serie kaartjes heb je gemaakt Martha....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie serie kaarten met deze leuke technieken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie kaarten, prachtige kleuren ook. Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Martha, wat heb je een prachtige kaarten gemaakt. Stuk voor stuk zijn ze super mooi. Dat foil geeft echt iets chiques aan de kaarten en de inktachtergronden zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie.
    Ze horen bij elkaar, maar toch zijn ze allemaal net even anders.
    De achtergrondjes zijn mooi gelukt en de stempels die je op alle kaart gebruikt hebt zijn mooi.
    Ik vind de chloor spetters ook een mooi effect geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn ook weer ware kunstwerkjes Martha, knap en erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie serie kerstkaarten.
    Dat ziet er een leuke techniek uit en geeft een prachtig effect.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn heel mooi geworden Martha, vooral die eerste vind ik geweldig. Jammer hè dat het soms minder goed over komt op de foto maar daar houd ik al rekening mee met het bekijken omdat ik dat bij mijn eigen kaarten ook zie. Je bent lekker creatief bezig geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn het mooie kaarten geworden met leuke achtergronden, chique met het foil , ik vind de besjes kaart zó leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!