Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 30 augustus 2023

voor Angelique


 vorige week was
ANGELIQUE jarig
ik heb haar niet op mijn
 blogverjaardagkalender staan
dus ik ben te laat
dit heb ik gemaakt


de dahlia heb ik met een layered stencil
distress inkt
gemaakt en uitgeknipt
en verhoogd opgeplakt

de achtergrond heb ik met
dezelfde inkten gesponsd
en gemat op zwart kaartkarton



de stempeltekst is van creamotion
en een droedellijntje maakt de kaart af


de wens staat aan de binnenkant

liefs en groetjes

Mrtha

10 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart een ware kleur explosie zo mooi. Je andere creaties heb ik ook gezien heel mooi Martha. Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Martha....die zal vast goed ontvangen zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en prachtige dahlia erop . De kleuren ook heel mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, wat een mooie kleuren zeg.
    Heel gaaf kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer zo ontzettend mooi Martha!
    Ik zeg het zo vaak maar jij bent echt zo geweldig creatief 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt Martha,

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, heel mooi gemaakt Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie dahlia, ook je achtergrond is super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!