Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 1 september 2023

Flower Power

weer eens lekker gespeeld in mijn
ART OP ZWART  boekje
dit is het geworden



de bloemen zijn van een 3D embosfolder
deze heb ik eerst met wit gekleurd
daarna met Oxide inkten ingekleurd
 uitgeknipt en in het boekje geplakt


de tekst heb ik geschreven met witte inkt
en een kroontjespen



langs de randen wat gedroedeld


de binnenkaft had ik nog niet versierd
de roos is ook van een 3D embosfolder
opnieuw wit gemaakt
en ingekleurd met oxide inkten
de kaart gemat op rood kaartkarton
de bloemen heb ik wel gefixeerd 
want anders geeft de inkt af op de vorige pagina




ook dit vind ik een mooi effect
en ben ook tevreden met de flower power pagina
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha




9 opmerkingen:

  1. prachtige bloemen en mooi zo op dat zwart Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie, knap gedaan op het zwart.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het héél mooi, vooral de gekleurde bloemen, wat is dat mooi zeg, op het zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die kleuren komen zo mooi uit op zwart. Staat ook op mijn to do lijstje..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend effect op zwart Martha!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je prachtige bloemen doen het heel goed op de zwarte achtergrond, echt super!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ECHT prachtig, zeker dat zwart... je weet wel dat ik dat heel mooi vind met het contrast dat het geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt , en de kleuren komen mooi naar voren op het zwarte papier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi al die gekleurde bloemen op de zwarte ondergrond en je geschreven woorden zijn weer top Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!