Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 26 september 2023

Poncho

 met het warme weertje de laatste tijd
heb ik lekker zitten haken
soms buiten en soms binnen
dit heb ik gemaakt


de belichting was door de felle zon
niet goed, maar het idee snappen jullie wel...

even showen voor de foto
hier zijn de kleuren wel goed

nog een keertje
ik heb gehaakt met gekleurde sokkenwol
en grijze superzachte wol
gekocht bij de Zeeman

Ik ben blij met het resultaat
als het wat frisser wordt 
zal het best lekker zijn
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha


15 opmerkingen:

  1. Wat MOOI Martha....en hij staat je perfect!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die staat je heel goed Martha. Mooie kleuren bij elkaar. Het is echt iets voor dit weer, alhoewel is het nu even te warm, een beetje broeierig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren Martha. Je hebt eer van je werk. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend eindresultaat Martha, gave poncho en je staat er helemaal in te stralen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het staat je goed en mooi kleurtjes Martha
    altijd handig als het een beetje frisser wordt
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij leuk geworden en hij staat je super goed Martha! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie poncho in leuke kleurtjes, hij staat je heel leuk..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n poncho! Mijn oma haakte precies zo een vroeger voor alle kleindochters. En ze had er 14!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke poncho lijkt mij, mooi gehaakt, hij staat je goed. Wat een verschil in kleur op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi! Dat ga je met veel plezier dragen. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent ook van alle markten thuis Martha! Supermooi gedaan. Die houdt je wel warm in de herfst en winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie poncho. Ik heb die ook nog gemaakt in blauwe kleuren. Leuk he haken en breien doe ik ook nog .Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van alle markten thuis ben jij Martha, je poncho is prachtig… knap werk en staat je top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij kan ook alles hé, prachtig en lekker warm!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!