Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 4 september 2023

Voor Aranka

 Aranka de dochter van SARAH
is na een lang verblijf in het ziekenhuis weer thuis,
reden voor een kaartje
dit heb ik gemaakt



een fantasie zonnebloem
ik begreep van Sarah dat
 Aranka van deze bloemen houdt



het is een stempel van VIVA DECOR
ingekleurd met alcoholmarkers
en daarna met Faber Castell kleurpotloden
voor de blaadjes en de achtergrond
 heb ik de maskeertechniek gebruikt


de achtergrond met Distress inkt
en een stencil gemaakt
alles gemat op paars kaartkarton
en de basis is van wit linnenkarton

Hopelijk is de kaart aangekomen
en is Aranka er blij mee

Liefs en groetjes

Martha



15 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje heb je voor Aranka gemaakt Martha....zo lief van je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie zonnebloem heb je gemaakt, wat zal ze blij zijn met deze kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat Aranka deze kaart geweldig vindt, wat heb je hem mooi gemaakt, zo kleurrijk en krachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een mooi vrolijk kaartje geworden Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met al de vrolijke kleuren Martha, je achtergrond zorgt ervoor dat de bloem bijna van het scherm schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje en een lief gebaar.
    Leuk gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie zonnige kaart voor Aranka heb je gemaakt Martha. Mooie kleuren, heel vrolijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij stuurde Aranka dus ook een kaart.
    Wat een mooie, héél goed passend bij haar vind ik.
    De zon, het paars, en de kleur van de bloem.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!! Prachtig! De kaart kwam nog niet aan, misschien vandaag? Ik laat het je zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stempel een heel mooi kaartje! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Martha, de timing is gewoon perfect! Ik was vandaag Aranka gaan halen zodat ze wat gezelschap heeft. Na een goed wandeling kwamen we hier aan en deed ik de brievenbus open. Jouw kaart zat erin! Ik kon hem direct overhandigen aan haar en ze vond hem heel mooi! Bedankt namens ons twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart , mooie kleuren. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi !!!!!
    Leuk voor Aranka !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi die grote zonnebloem.
    Prachtig kaartje.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!