Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 15 september 2023

Voor Shelagh

 Shelagh woont in Zuid-Afrika
zij was 5 weken te gast
bij haar zoon en diens vrouw
ik heb haar ook mogen ontmoeten
een bijzondere dappere lieve fitte vrouw
toen ze afscheid kwam nemen
heb ik haar een herinnering meegegeven



een tasje met een boekje
in vintage stijl


in het tasje zit een boekje
het boekje heb ik bij de Action vandaan
de bloempjes zelf gemaakt
alles be-inkt met Distress inkt


hier zie je de bloempjes van dichtbij


de hoeken van dit boekje
verstevigd met metalen hoekjes
het boekje sluit
 met een gevlochten touwtje



in het boekje zitten
plaatjes en foto's van Hooge Zwaluwe
ook enkele nederlandse spreuken


en kleine "sneak peak"
op elke pagina zijn hoekstempeltjes



de laatste pagina
een foto van Saartje en mij
en een kleine boeklegger van een paperclip


hier nog een plaatje van het geheel

Shelagh was erg gelukkig en blij met dit boekje
inmiddals is ze weer teruggevlogen 
naar Zuid Afrika,
ze appte dat het daar sneeuwde en koud is

Met veel plezier heb ik dit gemaakt
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha







10 opmerkingen:

  1. Wow.....ik vind het PRACHTIG Martha!
    Wat ontzettend leuk gedaan.....en fijn dat ze er zo blij mee was....mooie herinnering!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en wat heb je het mooi uitgevoerd Martha. Ik kan me voorstellen dat ze daar blij mee was en wat leuk om te weten dat er een creatie van jouw hand helemaal in Zuid-Afrika is beland. Apart dat het daar nu sneeuwt, hier duurt de zomer maar voort hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat super, prachtige album heb je voor haar gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat steekt hier veel liefde in en je kunst leeft verder in Zuid-Afrika! Heel bijzonder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en vooral heel lief om haar wat mee te geven! Het is een prachtig boekje aan de buitenkant, mooi aangekleed en verstevigd. Maar de binnenkant is natuurlijk heel waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is te zien dat je dit boekje met heel veel liefde gemaakt hebt Martha, wat een mooi idee en prachtig uitgevoerd,super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie herinnering heb je voor haar gemaakt, het boekje is echt prachtig met al die foto's en teksten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi idee om dit aan haar mee te geven, super gedaan Martha.
    Liefs en fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief en attent van jou en ik snap wel dat ze er heel blij mee was, het boekje is prachtig en voor haar een mooie herinnering die ze zelf nog kan aanvullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!