Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 19 september 2023

Voor Miranda

 hieperdepiep hoera
Miranda
is jarig vandaag
een hele fijne dag voor jullie!
dit heb gemaakt voor haar


een kaart in vintage stijl
waar Miranda zo van houdt
het is een flapkaart


het plaatje komt van Stamperia
de bloem heb ik zelfgemaakt
en het kantje en bedelklokje maken het af


als je aan het kantlintje trekt
komt de binnenkant omhoog
dit heb ik bekleed met dp van de Action




trek je door dan flapt de binnenkant omhoog
met een wens




op de achterkant een pocket
met label en onze wens


zo ziet de achterkant eruit
ook op het label heb ik dat kantje verwerkt

Ik vind het een leuk model
voorheen heb ik  dit model wel gemaakt
maar het is net eventjes anders

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,

liefs en groetjes

Martha




16 opmerkingen:

  1. Schitterend Martha, helemaal in Miranda's stijl en ook een heel tof modelletje waar ze óók van houdt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende kaart, een echte blikvanger de bloem! Liefs Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kunstwerkje voor Miranda!
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk een gepersonaliseerd kaartje.
    Als je weet dat ze van vintage houdt, is dit het geknipte kaartje voor haar.
    Supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo die gaat Miranda mooi vinden!!
    Erg leuk met dit schuifmodel Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een kaart die bij Miranda poast vind ik.
    Heel erg mooi.
    Het plaatje is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor Miranda gemaakt Martha.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart met een leuk plaatje en een gaaf modelletje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He Martha,,ik sta in je spam.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje in de door Miranda geliefde stijl, zal ze vast prachtig vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaha, hij viel net op de mat en in het echt is hij nog veel mooier. Leuk met dat flapje en dank je wel voor de mooie stempel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie vintage kaart en ook een heel leuk model. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!