Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 17 september 2023

bloemen aquarel

 vorig weekend was het zo heet op de race
dat ik alleen maar heb getekend
en mezelf rustig gehouden
dit heb ik gemaakt

hier zit ik lekker onder de party tent
in de schaduw te tekenen
als referentie had ik een plaatje
uit een tijdschrift gekozen
iets verderop zie  je Saartje en de motor
dit was in Dodewaard en het was 35 graden

ik heb getekend met de
Inktens kleurpotloden van Derwent
het blenden heb ik met een waterpenseel 
en een blenderstift met blendervloeistof gedaan

het wordt al wat...

met een fineliner
de tekst erbij geschreven

thuis heb ik er deze kaart van gemaakt
een droedellijntje eromheen getekend
en gemat op donkerblauw kaartkarton

op het mini ezeltje
komt de kaart ook mooi uit

deze kaart heb ik ook geaquarelleerd

een hele andere stijl

Ben benieuwd wat jullie van de aquarelkaarten vinden
ik heb het goed naar mijn zin gehad
ondanks de hitte...

oja en Richard heeft het hele weekend
kunnen racen de motor deed het toppie



Liefs en groetjes


Martha




12 opmerkingen:

  1. Super mooi Martha en dát met die warmte, ik doe het je allebei niét na!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Martha heel mooi en fijntjes, pff het was ook erg warm, vind het vandaag nog benauwd erbij. Voor Shelagh heb je een mooi aandenken gemaakt!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Martha. Ik kan helemaal niet uit de voeten met deze warmte, er komt ook niks uit mijn handen de laatste tijd. Ook mede door de drukte van onze nieuwe caravan aanschaf, te veel aan mijn hoofd. Nu begint het wat rustiger te worden dus wie weet. Maar nogmaals, deze zijn erg mooi.
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlakbij zo'n baancircuit is het al bloedje heet met zulk weer en dan nog onder een tentje, helemaal om te smelten 😉🙂
    Het begint wat te worden zeg je dan, zeg maar super mooi ziet het eruit!
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer mooi gelukt Martha! Knap dat je dat kunt bij zo'n baan. En je kunt blijkbaar best goed tegen de warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kunstwerkjes en leuk om je zo aan het werk te zien Martha!
    Heerlijk dat jullie beide zo genieten van jullie hobby en die schattige Saartje mooi in de buurt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind het echt hele mooie kaarten geworden, zo knap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige tekeningen en gekleurd Martha, toppie gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, rustig houden is met die hitte wel het beste, maar je bent tegelijkertijd goed bezig geweest. Twee prachtige aquarellen van mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn echt prachtig, wat een mooie kleuren. Je laat weer leuke foto's zien,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn! Mooi! Je hebt je goed geïnstalleerd terwijl Richard voorbij raast. 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!