Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 24 september 2023

voor Isolina

vandaag viert
  Isolina  
haar verjaardag,
dit kaartje heb ik gemaakt



opnieuw een aquarelletje
ook weer gemakt op de race
met de Derwent Inktens potloden


de tekst ook weer zelfgeschreven


de kaart gemat op paars kaartkarton

ook hier ben ik weer tevreden mee,
benieuwd wat jullie ervan vinden

Hopelijk heeft Isolina mijn kaartje ontvangen
een hele fijne verjaardag voor jou Isolina!

Liefs en groetjes

Martha

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi en prachtige kleuren. Schitterend getekend Martha, je hebt echt talent hiervoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart weer Martha!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur van de mat is perfect gekozen bij de aquarel.
    Heel erg mooi gemaakt.
    Zo leuk dat deze kaart, als je weet maar kijkt, je terug brengt naar de race afgeholpen zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tekening en hele mooie kleuren, ik vind hortensia's echt prachtige bloemen.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze weer prachtig getekend en zo mooi ingekleurd.
    Helemaal eigenhandig gemaakt, echt fantastisch wanneer je dit kan.
    Knap gedaan Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie, fleurige kaart Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer prachtig gedaan, mooie aquarel Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt weer zo’n mooie kunstwerkje wat je knap gemaakt hebt.
    Mooi ook de handgeschreven tekst, kortom een toppertje waar je zeker trots op mag zijn Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!