Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 11 september 2023

voor Elly

 vandaag viert 
ELLY haar verjaardag
reden voor een kaartje



dit heb ik gemaakt
 aluminiumfolie met alcohol inkt bewerkt
laten drogen
de folie op kaartkarton geplakt
en door een 3D embosfolder gehaald



daarna met zwarte inkt het
reliëf bewerkt
alles op rose spiegelkarton gemat
de basiskaart is van wit linnenkarton



deze foto is met flits gemaakt
en is het reliëf nog beter zien
de tekst heb ik van internet

Liefs en groetjes

Martha








12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor Elly gemaakt Martha!
    Leuk effect met het folie....op de laatste foto kun je het duidelijk zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een speciale techniek met een mooi effect.
    Erg leuk gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt die achtergrond. Prachtig kaartje voor de jarige.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo, wat een blije vrolijke, aparte kaart is dit.
    Wat een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart een apart effect geeft dat Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en speciale kaart heb je voor de jarige gemaakt, ik vind de kleuren heel mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart en een mooie techniek gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is echt heel mooi, heb het goed zitten bewonderen, de kleuren ook zo mooi in het echt.
    Bij deze heel erg bedankt voor je mooie kaart Xx
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een bijzondere kaart heb je gemaakt! En Elly is er blij mee, dat lees ik hierboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elly vindt hem prachtig, dat is altijd zo leuk om te horen! Prachtige kaart! Mooi effect, ik heb het ook eens gedaan op een tag, die heb ik nog hangen in mijn hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat laat je weer een kunstwerkje zien Martha, een schitterende kaart waar Elly(natuurlijk) heel blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!