Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 30 september 2023

aquarelkaarten

 opnieuw heb ik 2 kaarten gemaakt
die ik tijdens de demorace in Gemert
heb gemaakt



ik ben dol op viooltjes
dus nu waren deze aan de beurt



de tekst heb ik gestempeld
ik vond het wel kunnen zo zijdelings
de kaart gemat op paars en zwart kaartkarton



dit is een Chinese roos
oftewel Hibiscus



ook deze tekst heb ik gestempeld
de kaart is gemat op oranje en zwart kaartkarton


nog even saampjes op de foto



en nog een keertje

Ik vind het mooie kaarten geworden,
jullie ook?

Liefs en groetjes

Martha






10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super mooi !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige aquarelkaartjes heb je gemaakt Martha!
    Het zijn net kleine schilderijtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige kaarten Martha, jij kunt zo mooi schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeker zijn het mooie kaarten! Je hebt weer prachtige getekend en gekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten! Knap dat je zo kan tekenen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn 2 superleuke kaarten met de mooie tekeningen en ook erg mooi van kleur,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!