Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 1 oktober 2023

Voor Ryan

 vandaag 1 oktober viert
Ryan zijn verjaardag, 13 alweer
dit heb ik gemaakt

een schuifkaart
met zijn favoriete sport

trek je aan het touwtje
dan schuift het plaatje omhoog
het designpapier en het plaatje
zaten in een Engels tijdschrift
in mijn voorraad had ik nog 
kaartkarton voor de basiskaart
de tekst is gestempeld

vanaf de zijkant

aan de achterkant zie je het mechanisme


de binnenkant met ruimte
voor onze wens

Wat vinden jullie van deze kaart?
Ik vind het een leuk model om te maken

Liefs en groetjes


Liefs en groetjes

Martha


16 opmerkingen:

  1. Wauw, die maakt indruk! Een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi
    Martha,stoere kaart voor een 13 jarige!
    Wie bewaard heeft wat:)
    Kaart karton kleur vind ik gaat.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja.... heel leuk zo'n schuifkaart! Ben altijd fan van apartere modellen.
    De voetballes is ook mooi. Ryan gaat het een gaaf kaartje vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige uitschuif kaart.
    Dat ik een reactie kan plaatsen komt omdat Tess het voor elkaar kreeg .
    Moet dus alle berichten langs en daar was geen tijd voor .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige kaart voor de jarige!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top vind ik hem Martha, tot in de puntjes afgewerkt met het mooie papier en het plaatje is ervoor gemaakt…..deze valt zeker in de smaak bij Ryan! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het een geweldig model Martha, alles past weer heel mooi bij elkaar!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey is een héél leuk model, gemaakt in mooie kleuren en het dp is er zo mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor een tiener. Leuk kaartmodelletje. Dat heb ik ook eens gemaakt maar vond het niet makkelijk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de jarige. Wat een super leuk model je hebt een schitterende kaart gemaakt. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt met de vervaagde voetballer op een leuk kaartmodel!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuke kaart heb je gemaakt voor de jarige Ryan, heel leuk model en een gaaf plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje, je kunt wel zien waar de jarige van houdt, zal hij vast erg leuk vinden! Mooi model en het papier is superleuk bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!