Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 13 oktober 2023

kerstkaart

een kerstkaart in slimline vorm
 


de achtergrond gemaakt
met de gelliplate en stencils
en Versafine Clair inkten



de boompjes heb ik uitgestansd
en bewerkt met een witte gelpen



nog wat sterretjes gestempeld
en daar wat bling bling opgeplakt
de tekst maakt het af

Als je goed naar de achtergrond kijkt
zie je de contouren van een berenstencil
het geeft een mooi effect, vind ik...

Wat vinden jullie van dit kaartje?

Liefs en groetjes

Martha




14 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat een prachtige kaart met de schitterende achtergrond! Ik zie geen beren, wel bergen, heel duidelijk zelfs, misschien een typfoutje of kijk ik niet goed? Mooi met de gestempelde tekst er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende kaart, je hebt dit zo mooi gemaakt knap hoor! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart maar beren zie ik niet Martha, wel bergen en bomen gestempeld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart met een gave achtergrond Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een superleuke kaart met een mooie achtergrond, de kleuren zijn echt prachtig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer lekker creatief bezig geweest Martha!
    Ik vind de beren achtergrond gaaf.
    Hier regent het pijpenstelen en harde wind.
    Fijn weekend,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag er meteen een 🐻 in aan de linker zijde. Ben nu wel erg benieuwd beten of bergen hahaha!

      Verwijderen
  7. Prachtige slimlinekaart heb je gemaakt! Leuke technieken gebruikt ook. En de kleuren geven een rustige uitstraling aan de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht al…beren? Ik zie ze niet op de achtergrond…maar als ik de reacties lees ben ik niet de enige hihi.
    Veranderd niks aan wat jij laat zien want wat een schitterend sfeervol kaartje Martha, je hebt er weer een waar kunstwerk van gemaakt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart. Mooie kleuren en design. Beren zie ik ook niet maar de achtergrond is wel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb Etsy je bericht van vandaag gelezen en dacht, ik kijk nog even giet.
    Grappig, want ik kan de beren nu niet meer NIET zien🤣, maar ik weet zeker dat ik ze niet gevonden had als ik je berichtje van vandaag niet gelezen had.
    Heel erg mooi gemaakt, de achtergrond, kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!