Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 5 oktober 2023

Voor Ans

 vandaag is buurvrouw Ans jarig
dit heb ik gemaakt



een 3 delige diamantkaart



zo is de kaart dichtgevouwen



de achterkant
heb ik effen gehouden



zo is de kaart uitgevouwen



je kunt de kaart verschillend neerzetten,
op deze manier



of op deze manier
het dessinpapier komt van Graphic 45
en de zonnebloemen zijn van de Action

ik vind het een leuk model geworden
wat vinden jullie ervan?

liefs en groetjes
Martha







11 opmerkingen:

  1. Wat een gave vouwkaart heb je voor je buurvrouw gemaakt Martha....daar zit veel tijd in om te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart en een gaaf model Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk model weer.
    Jij hebt er echt een neus voor, voor dit soort leuke aparte modellen.
    Mooi dp heb je gebruikt, het is echt herfst achtig.
    Ans is er vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke model en wat zijn de zonnebloemen mooi er op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Martha!
    Super die zonnebloemen erop. Ik hou ervan.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige zonnebloemen en kleuren tof model, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi Martha!
    Leuk idee om die zonnebloemen op dit leuke model te gebruiken en dan met het matchende dsp…schitterend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik schrok al Ans jarig...maar het is je buurvrouw, mooie kaart heb je voor haar gemaakt, gaat ze zeker waarderen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart en ook een heel leuk model. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer prachtig Martha, toevallig zag ik van de week dit model ergens voorbij komen, geen idee waar en toen vind ik het ook al zo leuk. Ik heb net ook jouw kaart voor Ryan zitten bekijken, ook zo mooi. Wat een mooie kleuren bij elkaar.
    Een hele fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart! Je hebt het gave model heel mooi bekleed.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!