Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 17 oktober 2023

Beren

afgelopen vrijdag liet ik een kerstkaart zien
waar op de achtergrond beren 
te zien zijn,
de meeste van jullie zagen geen beren
alleen ISOLINA  zag ze
ik zal  ze wat beter laten zien



dit is het kaartje
er zijn 4 beren te zien
gemaakt met



dit stencil
deze heb ik vorig jaar eens gekregen|
maar ik wist niet goed wat ik mee kon doen
alles wat ik probeerde vond ik niet leuk



dit afdrukje heb ik met de gelliplate gemaakt
deze ga ik nog wel gebruiken
het bracht me op het idee om alleen de kop 
en een stukje lijf
van de beer te gebruiken 
op diverse plaatsen



en dat is dus dit kaartje geworden

Het was dus geen typefout
het zijn wel degelijk beren

Liefs en groetjes

Martha





13 opmerkingen:

  1. 🤣🤣🤣Ik zie ze nog steeds niet, misschien tijd voor een nieuwe bril. Ik zie alleen jouw als beertje 🤣🤣🤣.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met het voorbeeld van de beer met het landschapje erop kan ik ze ontdekken.
    Mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat het aan mij ligt, maar ook ik zie ze nog steeds niet, zie alleen maar bergen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry Martha ik zie echt geen beren ik heb de stencil zo goed bekeken maar ik zie het niet, maar dat mag de pret niet druk blijft een mooie kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie nu wat je bedoelt en welk stencil je gebruikt hebt. Maar ik zie het ook nog steeds niet, misshcien omdat het een slimline is? Sorry! :) Maar ook deze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi..... ik zie het ook niet. Alleen de bomen en de berglijnen. Maar dat is juist leuk aan dit stencil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit me aan bij mijn voorgangers en zie het ook nog niet 🙈
    Wel een knuffelbeerMartha 🐻

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahahaaaa, de reacties van hierboven🤣.
    Ik zie het wel hoor Martha!! Zoals ik al schreef bij je vorige kaart, ik kan het nu zelfs niet meer NIET zien, snap je wat ik bedoel??
    Nu ik weet, omdat je het stencil laat zien, wat ik kan verwachten, zie ik het duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ha ook ik ben "niet goed ziend". Ik zie ze ook niet maar vind het wel een hele mooie kaart. Knap hoor van mijn dochter dat zij ze wel ziet.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart, heb de foto uitvergroot, maar ik zie ze ook niet...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart.
    Leuk dat je de beer op de achtergrond hierin kan verwerken. Is echt niet te zien dat het een beer is.
    Toch een tof resultaat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!