Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 15 oktober 2023

kerstkaart

opnieuw een kerstkaartje


Ik heb een blad uitgestansd
bewerkt met witte inkt
en daar een stempel op gezet
accentjes gemaakt met de witte gelpen



de tekst heb ik
HIER vandaan




de binnenkant
voor de wens



en nog een keertje
het dessinpapier komt uit een Action blok
gemat op kraft en zwart kaartkarton

Ook met deze kaart ben ik zeer tevreden!

Liefs en groetjes

Martha








 

11 opmerkingen:

  1. Zo'n leuk effect de stempel in dat blad. Echt een goed idee.
    Prachtig kaartje met het donkere dessinpapier erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart , leuk met het blad als hoofdrol en daar een stempel ingezet .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Martha. Net als mijn voorbeeldkaartje voor de Egel met dat blad. tof idee, he? En het effect bij jou is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart: van binnen en van buiten! Kerst is al zo weer, handig om er weer wat te maken. Ik ga er morgen ook weer mee aan de slag.

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit mooi en zo`n leuk idee. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie kerstkaart Martha!
    Ik heb hem vergroot zodat ik het sfeervolle tafereel nog beter kon zien…prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart met het blad en daar de mini-stempel op, ook je papier is mooi bijpassend,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan Martha.....je hebt het blad mooi bewerkt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!