Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 3 oktober 2023

Kanjerpost

 een kaart met ladybug
voor een kanjer die daar gek op is



 de ladybug zelf ontworpen door middel van cirkels
bovenaan de 2 halve cirkels 
aan elkaar gemaakt met een splitpen
de stippen en splitpen voorzien van Glossy Accents



als je vleugeltjes uit elkaar schuift
komt de tekst tevoorschijn
en bedekken de 2 kleine houten ladybugs
de blaadjes zijn stansjes
het dessinpapier komt uit een blokje van de Action
het lintje uit mijn voorraad
de tekst gemaakt in Word


de achterkant
met onze wens
en hier ook een mini ladybug

ik vind het een leuke kanjerkaart geworden
jullie ook?

Liefs en groetjes

Martha


12 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Martha.
    Gaaf gedaan met de splitpen, zodat de vleugeltjes open en toe kunnen en de tekst eronder zit.
    Die kanjer zal weer blij zijn met deze mooie creatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf die grote ladybug met beweegbare vleugels Martha. Dat heb je weer superleuk bedacht en gemaakt en je maakt weer een kanjer blij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat een schatje een heel mooi lief kaartje Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superleuke kaart met de ladybug en de vleugeltjes die kunnen bewegen, daar is ze vast heel blij mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag net te denken, zou de kamer het wel ontdekken, dat de vleugeltjes opzij kunnen, maar ik zie dat je dat ik een briefje erbij hebt geschreven. Wat een top idee!
    Heel héél erg leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk! Dat gaat de kanjer heel leuk vinden. Een beetje interactief, dat doet het altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart, zo creatief bedacht! Het lieveheersbeestje steelt de show, maar haar podium is perfect op haar afgestemd, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een top kaartje, heel leuk deze ladybug! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo wat heb je dit weer fantastisch mooi uitgedacht en gemaakt Martha…ik sta steeds versteld van jou!
    Lotte zal verrast zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dit is zeker een hele leuke kanjerkaart. Super gedaan met die ladybug.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kanjertje gaat er heel blij mee zijn, wat een mooi en lief kaartje! Knap gedaan dat leuke lieveheersbeest!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!