Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 19 oktober 2023

speciaal voor jou...

 vandaag een kaartje voor 
iemand die wel wat steun kan gebruiken



opnieuw een slimline kaart
en nu met de kleine inktjes van de Action
aan het stoeien geweest
en een leuk stencil



de berenklauw heb ik gestempeld
met Versafine Clair, Twilight
net als de achtergrond tekst
en bovenstaande tekst
alles gemat op wit en donkerblauw
kaartkarton

ik ben tevreden met deze kaart

liefs en groetjes

Martha





15 opmerkingen:

  1. Ik kan het geloven dat je tevreden bent met het resultaat, het is dan ook een prachtig kaartje !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je meer dan tevreden mee zijn Martha, een schitterende kaart! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrond heb je gemaakt voorde bloemen, het is een prachtige kaart! Vind je het wat, die Action inktjes? Ik heb al wel missers gehad daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een schitterend kaartje Martha...dat geeft vast steun voor degene waar het voor bedoeld is!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave en mooie achtergrond en een prachtige kaart Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar mag je zeker trots op zijn met zo'n mooi kaartje. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die inktjes van Action heb ik ook, sommige werken beter als de andere, maar je kan er zulke mooie achtergrondjes mee maken vind ik.
    Wat een mooie kaart heb jij ermee gemaakt, echt een kaart om iemand te laten weten dat je aan hem/haar denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo wat een schitterende kaart Martha, de berenklauw is een prachtige plant en zeker als die gedroogd is xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk ben je tevreden deze kaart is ook weer heel mooi uit je handen gekomen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je weer mooi gemaakt Martha, mooi die kleurtjes van de achtergrond en ik vind een berenklauw een mooie plant, ook gedroogd erg leuk. Een mooie kaart waar de ontvanger zeker blij mee zal zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kaart ziet er ook weer super knap uit.
    Mooie achtergrond en leuke bloemen op verwerkt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleuren, het is een prachtige kaart geworden,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!