Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 31 oktober 2023

kerst draaikaart + werkwijzer

 opnieuw een dubbele draaikaart gemaakt
dit formaat is kleiner dan de vorige
en ik denk dat deze kaart gemakkelijker is
dit is het geworden



dit leuke dessinpapier is van Noor enzo



de tekst heb ik uitgestansd
het bloempje zelfgemaakt



als je de kaart opent zie je dit
de plaatjes zijn van Stamperia


dit is de achterkant
sorry ik heb de kaart te hoog op de foto gezet




de afmeting van de kaart is
25x12,5 cm
rondom een border van 2,5 cm
en om de 2,5 cm een vertikale lijn zetten




als je goed kijkt naar de tekening
dan is de kaart snel gemaakt
bij deze kaart heb ik wel dessinpapier
gebruikt, het is even goed meten
ik heb 4 mm minder gepakt voor de matting
de kaart wordt er steviger van

Nou hopelijk hebben jullie hier ook wat aan

Liefs en groetjes

Martha









12 opmerkingen:

  1. Een prachtige draaikaart en mooie combinatie van kleuren.
    De werk beschrijving ga ik nog een keer goed bekijken en wie weet zie je dit model een keer op mijn blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is ook heel mooi Martha. Ik heb de vorige met kladpapier gemaakt. Viel me nog niet mee. Deze ga ik ook weer even met een kladje proberen.
    Fijne avond en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart in dat leuke model Martha. Lekker fris die kleuren.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem weer geweldig, dat kan jij wel, mooi papier gebruikt en gave plaatjes Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook mooi dit kaartje, mooi dp en leuke plaatjes. Bedankt voor de tutorial.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo dit is ook een leukerd Martha!
    Ziet er niet zo moeilijk uit en dan zo’n prachtig resultaat 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt met dit model, je had nog mooie restjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dp, wat een mooie kaart is dit ook weer geworden.
    Wat leuk dat je het model duidelijk op de foto hebt gezet, ik denk dat ik er wel uitkom.
    Ben er nog niet aan toe gekomen en morgen mag ik weer werken, dus dan wordt het ook nog even niks.
    Maar ik hou het in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat mooi en een tof model, mooie uitgevoerd Martha! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart, heel verrassend! Dankjewel voor de duidelijke beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook deze kaart ziet er top uit.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!