Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 2 november 2023

voor Angelique

 vandaag is 
ANGELIQUE jarig
deze kaart heb ik voor haar gemaakt



opnieuw een dubbele draaikaart
gemaakt met het mooie dp van 
Graphic 45



op de voorflapjes heb ik de 
felicitatie geplakt
samen met takjes en zelfgemaakte bloempjes



als de kaart wordt geopend
komt dit leuke dametje tevoorschijn
voor mijn verjaardag gekregen van GerJanne
ingekleurd met mijn kleurpotloden


aan de linkerkant een tekst gestempeld


aan de rechterkant deze tekst



de achterkant 
waar de wens op komt

Hopelijk heeft Angelique de kaart ontvangen
vanaf hier een hele fijne verjaardag voor jou!

Liefs en groetjes

Martha








11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje voor Angelique. Zo mooi met het prachtige dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje voor Angelique. Ik zit er meer met bewondering naar te kijken. Ik heb drie proefjes gemaakt maar het lukt me niet om de flapjes mooi recht te krijgen. Dus ik neem mijn petje voor je af Martha.
    Fijne dag liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart en prachtig design papier hierbij gebruikt.
    Heel leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Martha....die zal zeker goed ontvangen worden!
    Zo grappig dat de deurtjes open gaan en daar het leuke dametje tevoorschijn komt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart met dit lieve stempeltje, mooi gekleurd en gaaf papier Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer zo'n mooi model en wat heb je moi papier gebruikt! het leuke dametje staat er goed bij en prachtig gekleurd is ze door jou! Angelique vindt het vast prachtig! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat komt daar een lief dametje tevoorschijn Martha, helemaal verstopt tussen de bloemetjes. Een leuke, fleurige felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!