Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 16 november 2023

Verhuisd

blogvriendin 
ANS 
is verhuisd
heel attent kreeg ik vorige week een mailtje
met haar adreswijziging
natuurlijk heb ik een kaartje gemaakt



ik had nog zo'n blok van SL
en daar zaten wat plaatjes in
deze heb ik samen met wat
Action stansjes gebruikt




de binnenkant
dp is ook van SL


nog een keertje op de foto

Hopelijk is de kaart aangekomen bij Ans

Liefs en groetjes

Martha

14 opmerkingen:

  1. Leuke stoere verhuiskaart! Bij ons al weer dik 4 jaar geleden en ik hoop het nooit meer (bewust) mee te hoeven maken.
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je voor Ans gemaakt Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi voor Ans. Daar zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie, beetje stoere kaart Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kaart voor Ans is onderweg. hopelijk doet hij er niet al te lange over. Jouw kaart is leuk en stoer, perfect voor een nieuw huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervolle new home kaart Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals dankjewel voor je superleuke verhuiskaart, staat hee; gezellig op de kast.
    Net als Irene hier boven zegt, dat was eens maar nooit meer, we hebben veel minder opbergruimte, dus dat is echt zoeken. Mijn hobbykamer staat nog steeds ingepakt, maar alles komt goed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor
    Ans. Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent altijd reuze attent met je kaartjes.
    Zo leuk.
    Dit heb je weer mooi geknutseld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart voor een nieuwe woning, grappig dat je door het raam naar binnen kijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor Ans is dit, superleuk dat raampje en de grote sleutel erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!