Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 14 november 2023

Voor Lisanne

 vandaag viert 
LISANNE 
haar verjaardag
dit heb ik gemaakt



het dp is een restje uit een Stamperia blokje
de blauwe mat heeft een mooi glansje
daar heb ik de tekst ook mee uitgestansd



als je de kaart opent zie je dit
een paneeltje met deurtjes
het dp komt uit hetzelfde blokje
net als het plaatje
de cirkelstans is van Joy
en de tekst van MD

Het patroon heb ik
HIER gevonden
deze dame maakt altijd zulke leuke kaarten!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha





10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor Lisanne gemaakt Martha!
    Ook je kanjerkaart hieronder is geef zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie deurtjes kaart Martha, mooi dessin-papier heb je gebruikt. Ik heb deze kaart van de week met Castella mee zitten maken maar ze was een beetje suf die dag zei ze hihi. Uiteindelijk kwam het helemaal goed, ik moet hem alleen nog decoreren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuk model kaart met dit papier erbij een topper hij zal zeker gewaardeerd worden. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk ik dat is een mooi simpel kaartje met dat prachtig dp, maar dan zie ik de tweede foto en wow! Wat is dat prachtig gemaakt.
    Weer een schitterende creatie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart Martha en gaaf model.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart met verrassende binnenkant, prachtig papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk neem jij geen genoegen met een mooie buitenkant…nee komt er nog een supermooie verassende binnenkant!
    Hij is schitterend Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi Martha, wat een geduld heb jij om zo iets te maken.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!