Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 30 november 2023

Voor Barry

 vandaag viert Barry zijn verjaardag
dit heb ik gemaakt



een vouwkaart
gemaakt met het mooie dp van Stamperia
het kaartje sluit stoer met een touwtje



als het touwtje los is
zie je de binnenkant
Barry komt van Zuid Afrika
dit vond ik wel toepasselijk
de basiskaart is van kraft en de mat is 
van glanzend karton van Crafter companion




hier zie je de vouwen ook duidelijk




op de achterkant een neushoorn
met pocket waar een label in past
dit label houdt de vouw in de goede vorm


nog een kijkje met de voorkant erbij

het was een leuke kaart om te maken
beetje puzzelen of de maten overeen kwamen
maar het is weer gelukt
wat vinden jullie ervan?

liefs Martha

Martha





9 opmerkingen:

  1. Allemachtig Martha ik weet amper waar ik moet kijken! Weer zo'n gaaf model en dan dat schitterende en super toepasselijke dp plus jouw extra details.. Barry is een bofbips!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martha wat een kaart het papier en het model top!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwwwwwww schitterend Martha super gedaan weer.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh Martha hij is ongeloofelijk mooi, zo prachtig die kleuren ook.
    Fijne avond en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtig en heel toepasselijk voor iemand die uit Zuid-Afrika komt.
    Ik vind hem supermooi geworden Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi deze kaart, het model, het papier én de leuke sluiting…een topjaar Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha, wat een prachtige kaart! Alles is zo mooi. Het model en de kleuren. En die plaatjes van de dieren! Dat zal Barry geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige felicitatie-kaart Martha. Stoer, kleurrijk en toepasselijk begrijp ik. Gaaf model ook weer, ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!