Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 10 november 2023

Voor Leo

 vandaag viert Leo zijn verjaardag
en deze kaart heb ik gemaakt



opnieuw een dubbele draaikaart
nu de kleinere versie
deze bekleed met het mooie dp van Stamperia




zo is de kaart dichtgevouwen




zo zie je vouwen duidelijk




en hier de plaatjes



Stamperia heeft altijd zulke
mooie plaatjes in het papierblokje




dit is de achterkant

Hopelijk heeft Leo de kaart ontvangen
en is hij er blij mee
Ik vind het een leuke kaart,
jullie ook?

Liefs en groetjes


Martha







12 opmerkingen:

  1. Wauw heel mooi dit model en het papier is top. Daar zal Leo blij mee zijn, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met leuke plaatjes en dessinpapier.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart.
    Het lijkt mij een ingewikkeld model om te maken, maar ziet er heel mooi uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat ik een mooie mannen kaart! Wat een leuk ingewikkeld model;)
    Ik hou er wel van. Goed weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart. Ik heb het model een paar x geprobeerd met kladpapier maar het lukt me niet om het mooi uit gesneden te krijgen. Het middenstuk komt steeds ongelijk uit dus heb ik nog meer respect voor jouw kaarten Martha.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Martha....het blijft een leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vind ik hem (en Leo vast ook!) je papier combinatie met het craft is super Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel mooie kaart, schitterend papier en prachtige plaatjes 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow prachtige kaart en met dit gave model weer Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook weer heel mooi Martha. Mooi die combinatie met craft karton en het model blijft leuk. .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!