Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 28 november 2023

lamellen kerstkaart

 zoals ik in mijn vorige blogbericht schreef
heb ik nog meer lamellenkaartjes gemaakt
deze versie heb ik zelf ontworpen



het is een behoorlijke grote kaart geworden
de buitenste rand heb ik dubbel gesneden
dit is voor de stevigheid
het dessinpapier is van Noor en ZO


even het fotostudiootje op kant gezet
zo paste de kaart er net in..
hier zie je duidelijk hoe het mechanisme gaat


in het laatste vakje een tekst gestempeld



de achterkant
voor de wens

Ik vind het een leuke kaart geworden
ook het model is goed te maken
Ik heb er nog eentje gemaakt
naar aanleiding van een 
Youtube filmpje

Liefs en groetjes

Martha



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartmodelletje, mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap hoe je dat zelf uitvogelt Martha....wat en leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euhmm, super dat je zelf al ontwerpster geworden bent.
    Dit heb je knap gedaan.
    Je mag trots zijn op jezelf.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is mooi en super gedaan weer Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed en prachtig gemaakt Martha!
    En je gebruikte erg mooi papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt geweldig deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi !!!!!
    Moet eens goed kijken hoe die in elkaar steekt !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor, ik vind het een erg gaaf model en mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!