Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 18 november 2023

deurtjes kerstkaart

 dit model vind ik zo leuk
daarom meerdere van gemaakt



dit jaar heeft de Action en heel lief leuk
blok uitgebracht, ik heb er gelijk 3 gekocht
de tekst heb ik gestempeld
de basiskaart is van kraftkarton

de binnenkant
opnieuw met die leuke deurtjes|
en een leuke tekststempel
ook het plaatje komt uit het
blok van de Action



dit is de achterkant
waar de wens op kan

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha


6 opmerkingen:

  1. Ook een lief kaartje met dit leuk modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaaaah deze is toch te lief Martha.
    Zag dit model al vaker voorbij komen, eens opzoeken want misschien maak ik die ook nog eens xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!