Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 22 november 2023

voor Jenet

vandaag is Jenet mijn oudste dochter jarig
41 jaar alweer...
dit heb ik gemaakt


het kaartje voorop is een verknipte mal
van Studiolight
het mooie dessinpapier is van 
Stamperia
gecombineerd met donkerbruin



achter de stervorm
heb ik acetaat geplakt
en daarachter kan een kaart geschoven worden


hier zie je de kaart
met Happy Birthday erop
en de stervorm heb ik terug laten komen



dit is de achterkant van de kaart
waar de tekst op komt 



dit is de binnenkant van de 
basiskaart
hier weer dezelfde mal van
Studiolight gebruikt
eigenlijk is dit een draaikaart
maar ik heb het uit elkaar geknipt



op de achterkant een vakje gemaakt
waar een envelop in past



zoals je ziet heb ik het
dessinpapier door laten lopen
ik vind dat een mooi effect

ik ga de kaart persoonlijk geven
 ben benieuwd wat Jenet ervan vindt

en wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha



13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jarige dochter, wat zal ze blij zijn met deze prachtige kaart!
    Fijne dag XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en wat heb je er een gaaf model van gemaakt, echt iets van jouw Martha en natuurlijk Gefeliciteerd met je jarige dochter.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de jarige en wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Ook het dessinpapier is heel mooi.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, ja wat vliegt de tijd! Schitterende kaart maakte je voor haar. Ontzettend leuk gedaan met het acetaat achter de ster. Wat zal ze genieten van het prachtige papier. Ik wens jullie een hele gezellige verjaardag toe, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! De kaart die je maakte is schitterend wat een mooi papier, kunstig geknip Martha. Fijne dag samen liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gelukkige verjaardag voor je dochter.
    Dezelfde leeftijd dan mijn oudste, onze Ken.
    Deze kaart zal je dochter wel heel tof vinden en zo eigenhandig door mama gemaakt. De kaart zit heel mooi in elkaar en is prachtig van kleuren.
    Knap gemaakt Martha.
    Een fijne dag nog met je dochter.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd !!!!
    Prachtige creatie !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je dochter.
    Wat een prachtige kaart maakte je, een waar kunstwerk! Heel knap bedacht en schitterend uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte met je dochters verjaardag, onze dochters zijn even oud :) En wat krijgt ze een mooie en heel creatieve kaart van haar moeder! Veel plezier met het geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er weer top uit Martha, een prachtig model en zo’n mooie kleurencombinatie 🤩
    Gefeliciteerd met je jarige dochter 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd en wat heb je een mooie kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!