Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 29 november 2023

lamellen kerstkaart

hier is opnieuw een lamellen kerstkaart
nu gemaakt naar aanleiding van 
DIT FILMJE 
deze mevrouw maakt echt hele leuke creaties
dit is de mijne geworden



het kaartje is kleiner dan de vorige
en ik vind het wat minder stabiel
het dessinpapier is van Noor en ZO
de sneeuwmannetjes heb ik
 gespiegeld gestempeld
en ingekleurd met mijn kleurpotloden



met de hendels trek je de lamellen open



de andere kant 
op het grote vlak een stempel gezet



de lamellenkaart heb ik op een
dubbele kaart geplakt
en dan zie je hier de binnenkant
met nog een ingekleurde sneeuwman
en een leuke tekst

Echt een leuk model,
maar dit was niet de gemakkelijkste
ik vind die ik zelf gemaakt heb
de meest eenvoudige versie

Liefs en groetjes

Martha








8 opmerkingen:

  1. wat gaaf gedaan, dat kan jij wel he van die aparte modellen maken, supers weer Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gaaf model, ook het papier is mooi! Liefs Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een superkaart heb je gemaakt! Ik vind hem heel mooi, maar ik snap ook dat het best veel werk was. Wel herkenbaar dat je een model een keer uitprobeert en het vervolgens niet (vaak) meer maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kaart heb je gemaakt met dit model, is de vorige nu kleiner of is dat gezichtsbedrog?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo zie je dat er meer manieren zijn om een model te maken. Gaaf dat je dat zo probeert om te kijken wat je het meest bevalt Martha. Uiteindelijk zijn ze allemaal heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, makkelijk lijkt het mij ook zeker niet, maar dat kan jij met al je ervaring is leuke modellen! Mooi resultaat, en een gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!