Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 26 november 2023

Voor GerJanne

 vandaag viert
GERJANNE haar verjaardag
nogmaals van harte en een fijne dag!
Dit heb ik gemaakt



een lamellenkaart
deze heb ik met een stans gemaakt van 
Studio Light
het was wel even puzzelen 
hoe het in elkaar zat
maar met het resultaat ben ik tevreden



de basis is donkerblauw kaartkarton
het dessinpapier is van
Paper Boutique
als je aan de hendeltjes trekt
schuiven de lamellen open



hier goed te zien
de tekstjes zijn stickertjes 



even vanaf de andere kant
op de foto



de achterkant met een vakje 
de wenslabel

Dit model nodigde mij uit
om een  andere versie ervan te maken
deze gaan jullie in de komende tijd zien
maar dan zelf ontworpen en 
eentje aan de hand van een YOUTUBE filmpje

Benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Liefs en groetjes

Martha



15 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je er weer van gemaakt, ik weet zeker dat dit gave model GerJanne zal inspireren om er ook mee aan de slag te gaan!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Is dat een stans? Ik heb dit niet eerder gezien Martha. Lekker vrolijk met dat bloemetjes dessin-papier. Een mooie interactieve felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een super mooie kaart leuk model!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave creatie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie verjaardagskaart voor GerJanne.
    Daar zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bijzondere kaart heb je voor GerJanne gemaakt Martha! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf model! Die zal GerJanne vast extra goed bekeken hebben om te zien of ze hem ook kan maken. Heel mooie papiertjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supermooie creatieve kaart maakte je voor de jarige Gerjanne, leuke kleuren,prachtig papier en gave teksten Martha.
    Ben nu al benieuwd naar de volgende!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martha! Ik ben er weg van, van dit model. Zo ontzettend leuk dat interactieve. Annebeth bekijkt de kaarten altijd heel aandachtig en vond hem echt 'heel cool'! En dat is hij ook.
    En dan je voor het leuke stempeltje. Ik had hem nog niet, extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maak jij toch steeds mooie kaartmodelletjes, het is altijd genieten om ze te bekijken!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!