Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 28 oktober 2023

Kerstdraaikaart met Gnoomes

 ha, daar ben ik alweer met 
een dubbele draaikaart
dit is het geworden



de Gnoomes heb ik gestempeld
op glad stempelpapier
en ingekleurd met kleurpotloden
van Caran d'Ache en Faber Castell



daarna heb ik ze uitgeknipt
en opgeplakt
het dp is van Noor Enzo



Als de kaart wordt geopend
zie je de leuke tekst stempel die
bij de Gnoome set hoort



op de achterkant
ruimte voor de wens

Terwijl ik deze kaart aan het maken was,
kwam Richard voorbij
met zijn handen voor zijn ogen
en zei, O nee he, weer die engerds,
hahahaha
even later gaf hij toe dat het 
toch wel leuke wezentjes zijn
en dat hij de kaart superleuk vindt

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden

liefs en groetjes

Martha





12 opmerkingen:

  1. Oh, kreun, weer zo'n leuke en ik vind ze ook heel erg lief die gnomes.
    Ik moet me toch maar even wagen aan dit model Martha. Je ziet het vanzelf verschijnen (hoop ik)
    nogmaals, liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat ontzetten GAAF gedaan Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke draaikaart Martha. Haha die Richard, direct gaat hij er nog van dromen.
    Allemaal gnoompjes LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, die Richard. ik vind het een heel leuk kaartje! Die gnomes vind ik ook steeds leuker worden. Gek, dat je aan sommige dingen moet wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart Martha. Zo'n mooie kleurencombinatie en met die leuke gnomes! Ik moet wel lachen om Richards reactie, haha, ze zijn toch niet eng? Juist hartstikke leuk! En je hebt ze nog heel mooi ingekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze dubbele draaikaart is prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, Richard heeft dus duidelijk en fobie voor Gnomes, haha.
    Grappig, ik vind ze juist altijd zo lief.
    Heel mooi kaartje, Martha, de kleuren zijn mooi bij elkaar en de tekst binnenin past zo goed bij het stelletje van de voorkant.
    Ik ga dit model ook eens proberen te maken binnenkort...... hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze uitvoering met het mooie model ziet er weer top uit Martha!
    Je kleurwerk is ook weer super en die gekke Richard hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaaaaaaaa gnomen zijn heel erg leuk Richard.......... je hebt weer een gave en hele leuke kaart gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze kaart ziet er weer heel leuk uit en het blijft een super gaaf model.
    Prachtig gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kan jij leuke kaartmodelletjes maken. Weer zo'n leukerd en die gnomes zijn schattig 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook weer een heel gaaf model en wat een leuk papier. Daar passen de enge, oh nee ...leuke gnomes erg goed bij. Super gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!